Bun venit!

Principiul pe care merge acest Blog este de a informa lumea de pretutindeni ce s-a petrcut in inimile semenilor nostrii englezi si americani cand au aflat de tragica veste a scufundarii Titanicului, care a avut un impact international, si care a fascinat mintea omului generatii la rand. Acest Blog e folositor oamenilor de toate varstele: copii, parinti, batrani, elevi, studenti si profesori. Blogul ne va arata ce s-a intamplat in noaptea de 14 spre 15 aprilie 1912, intre orele 23:40 in seara zilei de 14 aprilie si 2:00 in dimineata zilei de 15 aprilie. Cum putem invata si cum putem evita aceasta tragica experienta.

Ne cerem iertare

Ne cerem iertare pentru eventualele greseli de tehnoredactare, inregistrarea si conectare se fac pe propria raspundere!

Va multumim ca ne intelegeti,
Conducerea

sâmbătă, 28 iunie 2008

Barcile de salvare

Proiectarea vapoarelor fiind intr-un continuu progres si vapoarele britanice avand la activ o lista lunga de calatorii in conditii de siguranta, propietarii de vapoare si autoritatile care se acupau cu reglementarea navigatiei au decis ca barcile de salvare nu reprezentau o prioritate. A fost stabilit un numar minim de barci de salvare, utilizand o formula bazata pe greutatea vasului. Aceasta formula fusese actualizata ultima data in 1894, cand toate vapoarele aveau o greutatemai mica de 20000 de tone. Aceasta insemna ca vapoare precum Olympic si Titanic, care erau concepute pentru a transporta maximum 3500 de oameni fiecare, trebuia sa aiba locuri in barcile de salvare doar pentru 962 de pasageri, adica pentru mai putin de unul din 3 oameni care s-ar fi aflat la bord.
In realitate, Titanicul avea mai multe barci de salvare decat cere regulamentul: avea 16 barci normale si 4 barci pliante, care erau concepute sa tina 1178 de oameni. Barcile de salvare normale si 2 dintre cele pliante (C si D) erau montete pe gruie de ambarcatiuni, pe puntea vasului. Celelalte barci pliante (A si B), erau depozitate pe acoperisul cabinelor ofiterilor.

Niciun comentariu: