Bun venit!

Principiul pe care merge acest Blog este de a informa lumea de pretutindeni ce s-a petrcut in inimile semenilor nostrii englezi si americani cand au aflat de tragica veste a scufundarii Titanicului, care a avut un impact international, si care a fascinat mintea omului generatii la rand. Acest Blog e folositor oamenilor de toate varstele: copii, parinti, batrani, elevi, studenti si profesori. Blogul ne va arata ce s-a intamplat in noaptea de 14 spre 15 aprilie 1912, intre orele 23:40 in seara zilei de 14 aprilie si 2:00 in dimineata zilei de 15 aprilie. Cum putem invata si cum putem evita aceasta tragica experienta.

Ne cerem iertare

Ne cerem iertare pentru eventualele greseli de tehnoredactare, inregistrarea si conectare se fac pe propria raspundere!

Va multumim ca ne intelegeti,
Conducerea

luni, 23 iunie 2008

Epoca vapoarelor de linie

Titanicul si-a inceput scurta existenta la data de 31 martie 1909, cand chila sa a fost trasata in santierul naval al companiei de constructii navale Harland&Wolff, cu sediul in Belfast, Irlanda de Nord. Vaporul fusese doar un vis cu mai putin de 2 ani in urma, in vara anului 1907 - visul lui Bruce Ismay, director la compania armatoriala White Star, si al Lordului Pirrie, presedinte al consiliului de conducere de la Harland&Wolff. La acea vreme, pana la transportul aerian in masa urmau a mai treaca decenii si singurul mijloc de transport petru oameni si marfuri peste ocean era vaporul. In anteriorii 50 de ani, aburul preluase sarcina velelor, ca mijloc principal de a pune navele in miscare. Linia maritima White Star era una din companiile nou-aparute pe piata care foloseau vapoare cu abur, concurand pentru a obtine o cota din comertul naval, in special pe cea mai profitabila ruta - peste Atlantic intre Europa si SUA.

Niciun comentariu: