Bun venit!

Principiul pe care merge acest Blog este de a informa lumea de pretutindeni ce s-a petrcut in inimile semenilor nostrii englezi si americani cand au aflat de tragica veste a scufundarii Titanicului, care a avut un impact international, si care a fascinat mintea omului generatii la rand. Acest Blog e folositor oamenilor de toate varstele: copii, parinti, batrani, elevi, studenti si profesori. Blogul ne va arata ce s-a intamplat in noaptea de 14 spre 15 aprilie 1912, intre orele 23:40 in seara zilei de 14 aprilie si 2:00 in dimineata zilei de 15 aprilie. Cum putem invata si cum putem evita aceasta tragica experienta.

Ne cerem iertare

Ne cerem iertare pentru eventualele greseli de tehnoredactare, inregistrarea si conectare se fac pe propria raspundere!

Va multumim ca ne intelegeti,
Conducerea

marți, 24 iunie 2008

Olympic, Titanic si Gigantic (Britannic)

Bruce Ismay si Lordul Pirrie stiau ca trebuie sa raspunda la provocare si au decis sa construiasca trei vapoare de linie noi: Olympic, Titanic si Gigantic. Acestea urmau sa fie mai mari ca vapoarele comapaniei Cunard, sa transporte mai multi pasageri si sa fie mai luxoase. Primul urma sa fie Olympic, urmat de Titanic si de Gigantic.
Chila Olympicului a fost trasata in decembrie 1907. Constructia ei a durat 3 anisi vasul a fost gata de lansare la apa in octombrie 1910, vreme la care lucrarile de constructie la Titanic erau foarte avansate. Desi planurile initiale pentru cele 2 vase au fost aproape identice, pe masura ce constructia lor avansa, la proiectul Titanicuui au fost efectuate diferite modificari. Astlfel, s-a decis ca amenajarile destinate pasagerilor de la clasa I sa fie mai mari si mai luxoase. Aceasta insemna ca Titanicul avea sa cantareasca in final cu aprox. 1000 de tone mai mult decat Olympicul, devenind astfel cel mai mare vapor din lume

Niciun comentariu: